Kodaň jsem vždycky chtěla poznat. Jenže znáte to, bez místních a jejich pohledu na život to prostě není ono. David je stejně jako já z Valašska a v Kodani má teď kolotoč, ale ne ten v nejznámějším zábavním parku Tivoli, ale i ve škole, kterou tu studuje. A tak jsem se ho s kamarádkou rozhodla navštívit. Přidejte se k nám!

Poznáte totiž Kodaň úplně jinak a nejlíp, jak můžete. David si na nás udělá chvilku a večer nás protáhne hospodami, ale přes den nebudou chybět muzea, ale jen ta zajímavá, a samozřejmě také památky.

Když jsme si whatsappovali, říkal, že nás vezme historickým jádrem Kodaně, zavítáme k radnici, vyšplháme na vrchol Kruhové věže Rundetårn, odkud za jasného počasí údajně dohlédneme až do Švédska. (To si tedy ověřím.) Dojdeme i k renesančnímu zámku Rosenborg Slot, který je proslulý nejen úchvatnými zahradami, ale především svou luxusní sbírkou dánských korunovačních klenotů. Nevynecháme ani přístavní pevnost Kastellet ze 17. století a samozřejmě si uděláme fotografii se symbolem města – Malou mořskou vílou z pohádky Hanse Christiana Andersena. Projdeme se kolem kodaňské katedrály a dojdeme až na hlavní nákupní třídu Stroget, kde prý zjistíme, co se v Dánsku zrovna nosí. Pozdravíme královskou gardu v tradičních uniformách u zámku Amalienborg Slot a zastavíme se na nábřeží Nyhavn, kde vznikají nejznámější portréty města, kterým dominují barevné domy a dřevěné lodě. Toto všechno jsou místa, která se pokusíme navštívit. A pokud nám zbydou peníze a čas, pak vyzkoušíme i legendární zábavní park Tivoli.

Budeme cestovat autobusy Eurolines, a protože mají noční spoj, ušetříme za ubytování, což jsem velmi ráda, protože Kodaň je sama o sobě velmi drahá. Na cestu se vydáme 1. 7. 2016 v 18:00 h. z nádraží Florenc a do Kodaně dorazíme nadcházející den ráno. Tím získáme jeden celý den na poznávání města a neutratíme za nocleh. Stejným způsobem se přepravíme zpátky do Prahy, a sice 5. 7. 2016, kdy opustíme Kodaň přesně ve 22:30 h.

Další ubytování si každý zajistí sám, ale kdybyste si nevěděli rady, napište mi a společnými silami něco vybereme.

Nejsem žádná cestovka ani průvodce, který zná podrobný výklad historie města. Meet up nerovná se zájezd. Ráda prozkoumávám nová místa a v Kodani jsem nikdy nebyla, tudíž budou bloudit městem jako každý jiný turista a vy můžete se mnou. 🙂 Cílem této cesty je užít si Kodaň, potkat zajímavé lidi, kterými myslím vás, vytvořit si vlastní cestovatelskou skupinu, něco zažít a společně poznat zákoutí nejen tohoto města.

Registrace Mrkni na: Jízdenky do Kodaně

Najděte si nejlepší ubytování v Kodani!